Ook de zaal is voor u professioneel uitgerust! Spiegels zorgen ervoor dat de instructeur/trice u goed kan zien om zo de begeleiding optimaal te laten verlopen. Op die manier kunt u ook uzelf controleren in de spiegels. Een "zweefvloer" zorgt ervoor dat schadelijke belasting op uw lichaam vermeden wordt. Train nooit op een betonnen vloer of op matten !!! Wij gebruiken een goede muziekinstallatie en headset (microfoon), zodat u de instructeur/trice goed begrijpt en u kunt laten meeslepen op de beats.

 

SOPHIE DECOUTERE

Kinesitherapeute van opleiding. Volgde in 1993 de internationale "Teacher Training Course" met succes. Volgde verschillende specialisatiecursussen. Reeds  jaren bezig als intensief aerobicintructrice en is erkend lid van FFA, EFAA en FROS. Vormt zich constant bij door nationale en internationale conventies en masterclasses te volgen. Sophie behaalde eveneens de derde plaats op de wedstrijd "Instructor of the year".

 

DE GRYSE OLIVIER

Volgde met succes de “Power Cycling Course”. Uitleg rond lessen en inschrijvingen kunnen via Olivier. Hij staat in voor heel wat organisatorische zaken en administratie en is tevens Power Cycling  & Schwinn Cycling Instructor.

  

SO-FIT TIPS

Draag altijd schoeisel. Train nooit op blote voeten, want dit is zeer schadelijk voor uw gewrichten. Draag geen lichte turnslofjes, maar een zwaardere sportschoen. Speciale schoenen, die maximale steun en schokabsorptie bieden, vindt u in onze So-Fit Shop. Gebruik deze schoenen enkel om binnen te sporten en trek ze pas aan in het centrum (indien  uw zolen zwarte strepen nalaten op het parket, gelieve dan andere sportschoenen te gebruiken). Zorg ervoor dat u altijd een handdoek bij hebt.
Geef de voorkeur aan strakke, maar gemakkelijke kledij. Op die manier kan de lesgeefster indien nodig uw lichaamshouding corrigeren.
Elke les begint met een goede opwarming, zodat uw lichaam voorbereid wordt op het zwaardere werk. Wees op tijd en mis deze noodzakelijke opwarming niet !!!
Na het aerobicsgedeelte volgt een cooldown, een spierversterkend gedeelte met daarop aansluitend stretching. Dit is nodig om het lichaam te laten recupereren. Verlaat daarom de les nooit vroeger !!!
De leuze "no pain, no gain"  is voorbijgestreefd. Bij een goede aerobicsles mag u geen pijn voelen of totaal uitgeput zijn: "no pain, just gain"
Problemen?  Spreek erover. Heeft u kleine ongemakken, een kleine blessure of bent u zwanger, meldt dit dan aan de lesgeefster.
Tijdens een aerobicsles verliest u veel vocht. Voldoende drinken is de boodschap! Drink daarom vóór, tijdens en na de les.

Geef uw lidkaart af aan de receptie vóór de les. U krijgt ze na de les terug. Portefeuilles en/of sleutels kunnen afgegeven worden en bewaard in een afgesloten vakje.

Nadat je getraind hebt, kan je steeds in onze gezellige bar terecht voor een drankje en een tussendoortje. Ook gespecialiseerde sportdranken zijn verkrijgbaar.

 

© www.so-fit.be - sitemap

Webdesign, websites, webshop, grafisch bureau

KERSTVERLOF

 

So-Fit is gesloten van 24 december tot en met 2 januari.  Er is terug les vanaf 3 januari met een beperkter programma.  Op woensdag is er om 19u00 BBB en om 20u15 Power Cycling.  Op donderdag is er om 19u00 step en om 20u00 Zumba®. Het kamp van 02/01 t.e.m. 05/01 gaat uiteraard wel door.

 

Vanaf 8 januari zal het volledige programma terug doorgaan.

 

Prettige feestdagen.

 

Sophie, Olivier, Camille & Rachel